דגשים פרופיל תמונה

דגשים לפרופיל מנצח

החיפוש והסינון של נותנות שירות והמכונים באתר נעשים לפי עיר ושירות ספציפי. לדוגמא,  לק ג’ל בתל אביב או איפור באשדוד.

לכן, חשוב לשים לב לדגשים הבאים:

ערים ואזורים – מרבית החיפושים מבוצעים עם עיר מסוימת, יש לוודא שכל הערים והישובים בהן אתן עוסקות רשומות בפרופיל שלכן.

מקצועות עדכניים בפרופיל – יש לוודא שכל השירותים שאתן מספקות רשומים בפרופיל שלכן.
כל תקופה אנו מוסיפים עוד תחומים ולכן מומלץ לבדוק מידי פעם מה התווסף לרשימה.

בנוסף, הפרטים בפרופיל מסייעים ללקוחות להחליט האם לפנות אלייך או מישהי אחרת. לכן, חשוב להתמקד בדגשים הבאים:

תמונות –  "תמונה אחת שווה אלף מילים". אין דרך טובה יותר למשוך לקוחות מאשר תמונה המציגה את איכות העבודה שלכן. שימו לב שאם אתן מספקות מעל קטגוריה אחת מומלץ להציג תמונה אחת המציגה כל שירות אותו אתן מספקות. כך למשל, אם אתן עוסקות במניקור, איפור ולק ג’ל אז תוסיפו תמונה אחת המייצגת כל שירות. אם לא תהיה תמונה ייתכן ומישהי תחפש קטגוריה מסוימת, תגיע לפרופיל שלך ולא תראה אף תמונה של איכות השירות שאתן מציעות.

הצגה עצמית – אזור ההצגה העצמית צריך לכלול את הניסיון שלכן, מקום הכשרה ותעודות (אם יש) וכל מידע אחר שרלוונטי עבורכן.  

תגובות –  תגובות מסייעות למחפשות לקבל רושם חיובי כלפיכן ולכן מעלות את הסיכוי לפניה. ככל שכמות התגובות שלכן רבה יותר כך הסיכוי לקבלת פניה גדלה.

מסלול מקודם – בתוצאות החיפוש באתר מופיעות קודם כל נותנות השירות והמכונים במסלול המקודם ואחריהן שאר נותנות השירות. לכן, נותנות השירות במסלול המקודם מקבלות הרבה יותר חשיפה.
שדרוג המסלול מתאים לנותנות שירות שרוצות לקבל חשיפה גבוהה באתר ואפשרות לקבל יותר פניות. (למידע נוסף על המסלולים המקודמים לחצו כאן).  

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email