thought-catalog-611371-unsplash

6 טיפים לשיפור חווית הלקוח

נכון שהחלק החשוב ביותר בעבודה שלכם הוא לתת שירות מקצועי שמביא לתוצאות, אבל הרבה פעמים הלקוחות מתחשבים באספקטים נוספים המשפיעים על החוויה הכוללת שלהם. במאמר זה רשימה קצרה של דגשים שכדאי לשים אליהם לב על מנת לשמור על לקוחות מרוצים.

1. שימו לב האם הלקוחות מעוניינים בשיחה

 בעוד שלקוחות רבים רוצים לפתח שיחה ולדבר במהלך השהות שלהם, חלק רק רוצים לקבל את השירות בשקט ולהגביל את האינטראקציה למינימום. לכן, שימו לב במהלך תחילת השירות האם הם רוצים לשוחח או לא.

2. שמרו על חיוביות

נסו להימנע מנושאי שיחות שעלולים לגרור ריבים ותחושה לא נעימה בין הצדדים (ולא חסרים כאלו בישראל). שמרו על קלילות וצרו סביבה נוחה ובטוחה לכלל הלקוחות שלכן.

3. שמרו על מקום העבודה נקי ומסודר

 

סביבת העבודה שלכן מאוד חשובה ומשדרת המון על העסק. קבלת חוות דעת לפיה השירות ניתן במקום מלוכלך עלולה לפגוע המון בשמכם הטוב. לכן, יש לשמור על סביבת עבודה מסודרת ונקייה לאורך כל מתן השירות כך שחווית הלקוחה לא תפגע (ומטעמי בריאות כמובן).

4. מוסיקת רקע וטלוויזיה

מוסיקת רקע וטלוויזיה יכולים להוסיף רבות לאווירה, אבל חשוב שיהיו חלק מהרקע – לא בעוצמה חזקה מידי כך שאנשים יאלצו לבקש ממכן להנמיך בגלל שהווליום גבוה מידי עבורם.

5. שדרגו אזור ההמתנה

לא פעם קורה שלקוחות מקדימים ונאלצים לחכות עד שנסיים עם הלקוח הנוכחי. מאחר שההמתנה שלהם היא חלק מחוויית השירות אנו נשאף להמתיק את זמן ההמתנה. בהחלט עדיין ניתן לספק מגזינים שונים, אולם אם אתן באמת רוצות למצוא חן בעיניהן מומלץ ניתן לספק אזור הטענה למכשירים הסלולריים ולתת להם להתחבר לווי פיי המקומי.

6. דייקו בזמנים

לקוח שהגיע בזמן שנקבע ועדיין צריך לחכות לקבלת השירות לרוב לא יהיה לקוח מרוצה. לכן, נסו להיות דייקניות ככל הניתן ולתת טווח ביטחון בין לקוחות ,כך שלא ייווצר "פקק" זמנים לאורך כל היום.

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב print
שיתוף ב email